افتخارات ما
12 سال سابقه طراحی لوگو به صورت حرفه ای
تیم حرفه ای
حضور فعال طراحانی باتجربه و متخصص طراحی لوگو در شرکت سارگون
سفارش دهید
صفحه اصلی
خدمات
طراحی لوگو تایپ
طراحی لوگو مفهومی (لوگو آرم)
طراحی لوگو ترکیبی
طراحی لوگو حرفه ای
اتودهای دستی لوگو
گالری تصاویر
اخبار
درباره ما
ارتباط با ما
صفحه اصلی
انواع لوگو
انواع لوگو
لوگو یا آرم
لوگوها نشان دهنده هویت کسب و کار شما می باشند و موجب می شوند تا برند شما با ایجاد یک ارتباط دائمی با مشتریان، تثبیت شود. پیش از اینکه مشتریان از وبسایت شما دیدن کنند یا وارد شرکتتان شوند، آن ها احتمالا بر اساس طراحی لوگوی شرکت شما در موردتان قضاوت می کنند. لوگو یک نشان آشکار، واضح و نمادین است که نشانی را مشخص می کند که خواستگاه، هویت و مالکیت را آشکار می کند. هدف لوگو این است که به عنوان یک ابزار حافظه و معرف، برای انتقال یک تفکر، احساس یا تولید یک واکنش احساسی مطلوب، عمل می کند. آرم یا لوگو، نام یا مارک تجاری شرکت ها و کسب و کار ها می باشد. آرم ها اغلب توسط شرکت ها انتخاب می شوند و توصیفی مختصر از فعالیت شرکت را بیان می کنند. یک تصویر می تواند هزاران کلمه را بیان کند، تصاویر ساده و آسان تر از کلمات بیان می شوند.
ویژگی های یک لوگوی خوب
برای ارتباط بهتر مشتری با لوگو، لوگوی طراحی یا انتخاب شده باید دارای ویژگی ها و استاندارد های خاصی باشد و اصول مربوط به طراحی لوگو را در آن به خوبی رعایت کرد از جمله نکات طراحی لوگو می توان به موارد زیر اشاره کرد:
سادگی لوگو
به طور کلی در طراحی لوگو، مهمترین عامل، توجه به استفاده از کمترین عناصر برای ارتباط با هویت نام تجاری شما است. اغلب آرم ها به رنگ سفید و سیاه و در اندازه های گوناگونی طراحی می شوند. سادگی لوگو به این دلیل اهمیت دارد که با افزایش سایز لوگو کیفیت آن کاهش نیابد و بسیاری از جرئیات حذف نشود و بتوان آن را بر روی کلاه، بدنه اتوبوس، وب سایت و یا روزنامه و تلویزیون قرار داد.
زیبایی شناختی در لوگو
اکثر لوگو ها به صورت تایپوگرافی ، سمبل و یا ترکیب هردو هستند به همین علت برای بیننده جذاب و چشمگیر می باشند.
ارتباط مستقیم لوگو با ایده، اصل و توصیف شرکت
شرکت ها از لوگو یا آرم برای شناخت خود استفاده می کنند. برای مثال در لوگو فروشگاه آمازون، با یک پیکان نارنجی از A تا Z را به هم متصل کرده اند که منظور از این علامت فروش همه نوع اقلام ضروری است. همه ی خصوصیات شرکت باید در یک لوگو کوچک جای بگیرد به طوری که با نگاه کردن به لوگوی یک شرکت، ماهیت کار آن را به درستی بتوان حدس زد، حتی اگر قبلا چیزی در مورد آن نشنیده باشید. از این رو نماد ها یک روش کارآمد در برقراری ارتباط اطلاعات در مورد فعالیت شما است. یک عامل تاثیر گذار در لوگو، استفاده از رنگ هاست که می تواند احساسات مختلفی را برانگیزد و شخصیت برند شما را به مصرف کنندگان نشان دهد.
خاطره انگیز بودن لوگو
لوگو هایی که به راحتی به خاطر سپرده می شوند و تاثیر بسیار قوی در ذهن مخاطب ایجاد می کنند، ارزشمند هستند، زیرا به برند شما کمک می کند تا در ذهن مشتریان جای گیرند.
انواع لوگو
لوگو نماد
لوگو مفهومی
لوگو تصویری
لوگو نوشتاری
لوگو ترکیبی
لوگو کلاسیک
لوگو نشانه
لوگو انتزاعی
لوگو پویا
برچسب ها :
انواع لوگو
،
انوع لوگو حرفه ای
،
لوگو تایپ
،
لوگو مونوگرام
،
لوگو مفهومی
،
لوگوکلاسیک
،
لوگو اسپورت
،
لوگو ورزشی
،
طراحی لوگو حرفه ای
،
طراحی لوگو در کرج
،
طراحی لوگو در تهران
،
طراحی لوگو
،
لوگو تایپ
،
لوگو تصویری
،
لوگو نماد